توجه و اهتمام به امر پژوهش و تحقیق، یکی از مهمترین و اساسی ترین امور در دانشگاه ها و و مراکز تحقیقاتی محسوب می شود و بی تردید پیشرفتهای علمی که خود ناشی از همین تحقیقات و پژوهش هاست، می تواند به عنوان پشتوانه ای ضامن دوام و استحکام استقلال سیاسی و اقتصادی کشور در حال و آینده محسوب شود.
ایجاد زمینه های مساعد و تشویق و ترغیب افراد مستعد و علاقه مند به خصوص قشر دانشجو، یکی از موثرترین گامها در این خصوص است. در این راستا ایجاد یک روند صحیح و کلی و نیز ایجاد زمینه های مساعد برای محققین و دانشجویان یکی از اصولی ترین اقداماتی است که باید به آن پرداخته شود. موسسه پایان نامه سرا به عنوان یکی از مراکز فعال در حوزه نگارش و انجام پایان نامه های دانشجویی در تلاش است تا با ایجاد پلی میان متخصصین و اساتید کارآزموده و دانشجویان گرامی، راهگشای مشکلات و سئوالات بسیاری از محققین گرامی کشور در ارتباط با چگونگی نگارش و ارائه پایان نامه های پژوهشی باشد.

امید است با یاری خداوند متعال و سعی و تلاش محققین عزیز کشورمان گامی موثر در جهت اعتلای علم و دانش میهن مان برداریم.

درباره انجام پایان نامه

احتمالاً تاکنون از خود پرسیده اید: انجام پایان نامه یا رساله چگونه باید باشد؟ آیا باید از روش های خاصی استفاده شود؟ حجم آن چقدر باید باشد؟ برای نوشتن آن از چه چهارچوبی باید استفاده کرد؟ آیا باید از سبک نوشتاری خاصی پیروی کرد؟ در ادامه سعی می‌‎کنیم به این سؤال ها پاسخ دهیم.

 

https://modirtez.ir/doing-thesis/